25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy zgody na przetwarzanie danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajduje się pełny zakres informacji na ten temat.

 

I. Informacje ogólne

1. Operatorem serwisu jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKO, ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
2. Serwis zbiera informacje o użytkownikach poprzez

  • dobrowolne wypełnienie formularza kontaktowego
  • Zapisywanie na urządzeniu użytkownika pliku tekstowego cookie.

II. Formularze

1. Formularz zawarty w dziale kontakt służy do łatwego i szybkiego wysłania informacji drogą elektroniczną na adres saniko@saniko.com.pl
2. Dane personalne, które użytkownik umieści w formularzu służą jedynie do usprawnienia komunikacji
3. Dane przesłane za pomocą formularza nie są udostępnianie podmiotom zewnętrznym.

III. Pliki cookie

1. Strona internetowa www.saniko.com.pl w sposób anonimowy i automatyczny zbiera informacje zawarte tylko w plikach cookies.
2. Pliki cookies to pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu osoby, zwanej dalej użytkownikiem, korzystającej z serwisu www.saniko.com.pl.
3. Użytkownik korzystając z ww. serwisu zgadza się na zapisywanie, edycję oraz odczyt pliku cookie umieszczonego w jego urządzeniu.
4. Operator serwisu wykorzystuje pliki cookie jedynie w celu:

  • zbierania i przygotowania statystyk dotyczących ilości użytkowników
  • dostosowywania zawartości i wyglądu serwisu dla każdego użytkownika indywidualnie

5. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość zmiany konfiguracji swojej przeglądarki i zablokować obsługę plików cookie. Może się to wiązać z ograniczeniem niektórych funkcji serwisu.

Procedura zawierania umów

W celu podpisania umowy na świadczenie usług w zakresie odbioru i wywozu odpadów należy zgłosić się osobiście do działu usług PGK „Saniko” znajdującego się przy ul. Komunalnej 4. Tutaj nasi pracownicy udzielą niezbędnych informacji i pomogą w wypełnieniu dokumentów.

Klienci indywidualni

Aby podpisać umowę na świadczenie usług w zakresie opróżniania pojemnika klient powinien wypełnić deklarację, w której zawarte są informację na temat gromadzonych odpadów oraz ilości osób zameldowanych na posesji. Na tej podstawie ustalamy typ pojemnika oraz najkorzystniejszą częstotliwość opróżniania. Ustalenie częstotliwości opróżniania pojemników musi być zgodne z przepisami Uchwały Nr 120/XII/2007 Rady Miasta Włocławek z dnia 26 listopada 2007 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Włocławek.

W celu świadczenia dodatkowych usług tj. wywóz odpadów pobudowlanych czy wielkogabarytowych również należy zgłosić się do naszego Przedsiębiorstwa i podać niezbędne informacje o rodzaju i ilości oraz miejscu i terminie odebrania odpadów.

Wymagane dokumenty w celu:
Podpisania umowy: Zlecenia usługi:
  Osoby indywidualne:

 Akt własności posesji lub umowa najmu
 Dowód osobisty

  Osoby indywidualne:

Dowód osobisty

Podmioty gospodarcze

W celu podpisania umowy na świadczenie usług w zakresie opróżniania pojemnika podmiot winien wypełnić deklarację, w której zawarte są informację na temat rodzaju gromadzonych odpadów, typu i ilości pojemników oraz częstotliwości ich opróżniania. Procedura dopuszczenia odpadów na składowisko innych niż zmieszane odpady komunalne wymaga od podmiotów gospodarczych:

  • sporządzenia podstawowej charakterystyki odpadu
  • wykonania testów zgodności przez laboratoria
  • dostarczenia w/w dokumentów do naszej siedziby przed zleceniem usługi

Wykaz odpadów niewymagających sporządzenia testów zgodności.

Grupa odpadów niewymagająca sporządzenia testów zgodności
Kod odpadu Opis
17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
17 01 02 Gruz ceglany
17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
17 02 02 Szkło
17 05 04 Gleba i ziemia, w tym kamienie, inne niż wymienione w 17 05 03
Wymagane dokumenty w celu:
podpisania umowy: zlecenia usługi:
  Podmioty gospodarcze:

  • Wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS
  • NIP
  • REGON
  • Umowa najmu lokalu
  • Pieczątka firmy
  Podmioty gospodarcze:

  • Wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS
  • NIP
  • Upoważnienie do reprezentowania podmiotu

Dokumenty do pobrania:

   Umowa Topólka

Skip to content
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności
AKCEPTUJĘ