Elektryk
Miejsce pracy: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Wymagania:
- wykształcenia zawodowe, preferowane wykształcenie średnie,
- doświadczenie zawodowe min. 2 lata,
- uprawnienia energetyczne co najmniej grupy G – 1.
Zakres obowiązków:
- naprawa, kontrola oraz konserwacja i usuwanie usterek w instalacji elektrycznej oraz urządzeniach w ramach posiadanych uprawnień energetycznych,
- obsługa, regulacja i konserwacja elementów instalacji i urządzeń elektrycznych wchodzących w skład linii sortowniczej,
- obsługa, kontrola pracy (uruchamianie) jednostek kogeneracyjnych,
- wymiana źródeł światła oraz wymiana i uzupełnianie osprzętu elektrycznego,
- wymiana i uzupełnianie instalacji elektrycznej,
- wykonywanie drobnych napraw urządzeń oraz elektronarzędzi,
- wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej,
- wykonywanie drobnych prac ślusarskich małych podzespołów lub urządzeń (okresowo),
- praca ręcznymi narzędziami ślusarskimi,
- współudział w prowadzonych pracach konserwacyjno – naprawczych linii sortowniczej, maszyn i urządzeń.
Oferty winny zawierać:
- list motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacyjne kandydata,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Elektryka należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub przy pomocy poczty elektronicznej na adres saniko@saniko.com.pl do 01.02.2025 r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
- Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
________________________________________________________________________________________
Operator sprzętu
Miejsce pracy: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:
- Wykształcenie minimum zawodowe
- Uprawnienia do obsługi ładowarek jednonaczyniowych o masie całkowitej do 20 t. – klasa III
Zakres obowiązków:
- Praca ładowarką kołową, zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, instrukcją użytkowania,
- Załadunek odpadów komunalnych ładowarką kołową na linie sortowniczą,
- Przemieszczanie, podgarnianie odpadów w hali sortowni,
- Usypywanie pryzm, przeładunek, rozdrabnianie, podgarnianie frakcji podsitowej oraz bioodpadów na instalacji do biologicznego przetwarzania odpadów.
- Załadunek wyselekcjonowanych zmagazynowanych surowców wtórnych dla firm recyklingowych na samochody odbiorców.
- Usypywanie pryzm z surowców wtórnych w poszczególnych boksach tymczasowego magazynowania.
- Wykonywanie prac o charakterze porządkowym, sprzątanie na stanowisku pracy oraz w wewnątrz maszyny po wykonanych pracach,
- Wykonywanie innych prac załadowczych, zgodnie z poleceniem przełożonego i posiadanymi uprawnieniami.
Oferty winny zawierać:
- List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko Operator sprzętu, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku
lub na adres saniko@saniko.com.pl do 01.02.2025 r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
- Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
________________________________________________________________________________________
Brygadzista
Miejsce pracy: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Kandydaci winni spełniać następujące kryteria:
Wykształcenie (preferowany kierunek techniczny np. inżynieria ochrony środowiska )
– średnie + 6 lat doświadczenia zawodowego
– wyższe + 4 lata doświadczenia zawodowego
Atutem będzie staż na stanowisku brygadzisty lub zbliżonym stanowisku w zakresie nadzoru
Zadania pracownika na stanowisku BRYGADZISTA RZUOK:
- Organizowanie wykonawstwa i kontrola usług w zakresie:
- przyjmowania odpadów na składowisko w Machnaczu
- prawidłowej eksploatacji kwater składowiska
- eksploatacji sprzętu będącego na wyposażeniu składowiska oraz środków transportu wewnętrznego będących na wyposażeniu RZUOK.
- Rozdzielanie i kontrola pracy podległym pracownikom.
- Obsługa zintegrowanego systemu informatycznego.
- Obsługa programów związanych z zagospodarowaniem odpadów (w tym BDO)
- Dbałość o utrzymanie w gotowości technicznej sprzętu, środków transportu oraz pozostałych urządzeń technicznych znajdujących się na terenie zakładu.
- Nadzorowanie właściwego użytkowania powierzonego sprzętu technicznego i urządzeń technologicznych
- Przestrzeganie terminów przeglądów technicznych maszyn, urządzeń i instalacji.
- Nadzór nad instalacją pozyskania biogazu.
- Nadzorowanie pracy jednostek kogeneracyjnych oraz sporządzania bieżącej dokumentacji związanej z pracą instalacji odzysku oraz zagospodarowania biogazu składowiskowego.
- Dbałość o prawidłową eksploatację urządzeń pomiarowych zainstalowanych lub stosowanych na składowisku, służących do prowadzenia monitoringu składowiska oraz pilnowanie terminów przeglądów kalibracji i wzorcowania według potrzeb.
- Sporządzanie harmonogramów, raportów oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji związanej z eksploatacją składowiska i zainstalowanych tam urządzeń.
Oferty winny zawierać:
- List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacje kandydata.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko BRYGADZISTA RZUOK, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl do 01.02.2025 r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
- Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
________________________________________________________________________________________
Pracownik Gospodarczy
Miejsce pracy: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Kandydaci na stanowisko winni spełniać następujące kryteria:
- wykształcenia zawodowe (preferowane – techniczne),
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika gospodarczego lub pracownika technicznego,
Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień w zakresie:
- posiadanie uprawnień w zakresie obsługi pilarek
Zakres obowiązków:
- Realizacja prac związanych z obsługą instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych
- Wykonywanie prac porządkowych na instalacji biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych
- Wykonywanie prac w ramach posiadanych uprawnień energetycznych
- Wykonywanie prac konserwacyjno czyszczących w ramach utrzymani linii sortowniczych w gotowości
- Ważenie i układanie odpadów selektywnie zbieranych
- Udział w prowadzeniu załadunków odpadów dla firm recyklingowych
- Obsługa motopompy pożarniczej wraz z jej osprzętem
- Obsługa pomp oraz instalacji rozdeszczowującej będącej na wyposażeniu zakładu
- Strzyżenie żywopłotów, krzewów parkanowych
- Mycie i odkażanie urządzeń i sprzętu z użyciem środka biobójczego z wykorzystaniem myjki ciśnieniowej
- Koszenie trawy z użyciem kosiarki, wykaszarki spalinowej, elektrycznej lub sekatora
- Wycinanie drzew lub krzewów z użyciem piły spalinowej(tylko posiadając uprawnienia)
- Wykonywanie prac o charakterze gospodarczo porządkowym przed i na terenie zakładu w tym w obrębie kwater składowiska
Oferty winny zawierać
- List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacyjne kandydata.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko PRACOWNIK GOSPODARCZY, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl do 01.02.2025 r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
- Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
________________________________________________________________________________________
Konserwator Zmianowy
Miejsce pracy: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
Kandydaci na stanowisko winni spełniać następujące kryteria:
- wykształcenia kierunkowe techniczne, min. zawodowe (preferowane – średnie),
- minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku konserwatora/mechanika lub innym zbliżonym stanowisku,
- preferowane świadectwo kwalifikacyjne (ważne) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci na stanowisku eksploatacji -E1 (grupa 1),
Dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień w zakresie:
- świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci na stanowisku eksploatacji – E2, E3 (grupa 2,3),
- posiadanie uprawnień spawalniczych,
Zakres obowiązków:
- obsługa i konserwacja urządzeń technologicznych oraz urządzeń technicznych wchodzących w skład linii sortowniczych (utrzymywanie w stanie gotowości linii sortowniczych),
- umiejętność diagnozowania awarii i usterek,
- wykonywanie konserwacji i napraw urządzeń, podzespołów lub elementów linii technologicznych, usuwanie drobnych awarii sieci wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz wentylacji,
Oferty winny zawierać
- List motywacyjny wraz z życiorysem zawodowym zawierającym opis dotychczasowych doświadczeń kandydata w pracy zawodowej.
- Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i kwalifikacyjne kandydata.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.
Pisemne zgłoszenia kandydatów na stanowisko KONSERWATOR ZMIANOWY, należy składać w sekretariacie spółki mieszczącym się przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku lub na adres saniko@saniko.com.pl do 01.02.2025 r.
Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami dopuszczonymi po wstępnej rekrutacji odbędą się w siedzibie spółki. O terminie rozmowy kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, z dnia 27.04.2016 r. informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: tel: 54/ 412 18 05; e-mail: iod@saniko.com.pl; adres do korespondencji: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek.
- Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonej aplikacji, przetwarzane będą w celu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda zamieszczona w aplikacji.
- Aplikacje niezawierające zgody nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji i zostaną zniszczone po otrzymaniu. Aplikacja osoby wybranej będzie dołączona do akt przyszłego pracownika w przypadku zawarcia z nim umowy. Pozostałe rozpatrywane aplikacje po zakończeniu procesu rekrutacji będą przechowywane przez okres 3 miesięcy tj. do czasu zakończenia weryfikacji nowo zatrudnionej osoby i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Aplikacje osób, które wyraziły zgodę na pozostawienie ich dla przyszłych rekrutacji będą przechowywane w bazie przez okres 6 miesięcy i jeżeli w tym czasie nie zostanie wznowiona rekrutacja zostaną zniszczone.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo cofnięcia zgody do przetwarzania danych.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27.04.2016 r.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Nie stosuje się profilowania kandydatów do pracy.
________________________________________________________________________________________