Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej saniko.com.pl
Data publikacji strony internetowej: 2004.07.20.
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2018.05.15.
Stan dostępności cyfrowej
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne elementy i treści
- W filmach nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych. Planujemy dodać napisy do końca 2023 r.
- Linki w serwisie otwierają się w tym samym oknie, jednak z uwagi na pewne ograniczenia systemowe mogą się zdarzyć sytuacje, w których będą się one otwierały w nowym oknie nie informując o tym użytkownika.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
- Brak informacji umieszczonych w tekście łatwym do czytania (standard ETR).
- Brak treści nagranych w polskim języku migowym.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 2021.03.30.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024.03.12.
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej? Zgłoś to mailowo – saniko@saniko.com.pl lub telefonicznie – 544121800.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązanie byłoby dla Ciebie najwygodniejsze.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, z Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba, ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek
- Do budynku prowadzą 2 wejścia od ulicy Komunalnej. Do głównego wejścia prowadzą schody. Drugie wejście przystosowane jest dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich lub innych urządzeniach ułatwiających przemieszczanie – nie ma progu, a drzwi otwierają się automatycznie.
- Biuro Obsługi Klienta znajduje się po lewej stronie od wejścia głównego. Dalsze przejście zabezpieczone jest bramkami, przez które może przejechać osoba na wózku.
- Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze.
- Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Drugie miejsce znajduje się obok Biura PSZOK.
- Toalety znajdują się na każdej kondygnacji – toaleta na parterze jest w całości dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Do budynku i Biura Obsługi Klienta można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- W budynku znajduje się pętla indukcyjna dostępna w BIurze Obsługi Klienta
- W budynku nie ma platformy przyschodowej.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla i w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, występują natomiast oznaczenia kontrastowe.
Ułatwienia
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
Osoby chcące skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego mogą zgłosić taką potrzebę za pośrednictwem osoby przybranej listownie (co najmniej 3 dni przed) na adres PGK „Saniko” Sp. z o.o. ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, ustnie w Biurze Obsługi Klienta, telefonicznie pod nr tel. 54 4123861, lub elektronicznie na adres: saniko@saniko.com.pl
Koordynator
Powołano koordynatora ds dostępności – Hanna Domżalska, tel: 54 412 38 65
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego